joi, 11 iulie 2013

O mica introducere in lumea mea...despre frumusete

                            Buna dragele mele,
         Ce stim noi despre frumusete?
   Apoi...daca nici noi nu stim..atunci cine stie? :)
   Cred eu, ca noi suntem cele mai in masura sa spunem cum vine treaba asta cu frumusetea.
          Nu este simplu.
         Cine zice ca este simplu..nu stie despre ce vorbeste.
   E simplu sa-i dai volum parului? Dar sa-l mai asezi cat de cat acceptabil..in 5 minute..:) ?
   Toate stim cata osteneala se afla in spatele unui aspect finisat.
   Bag de seama ca nu este deloc simplu sa iesi din casa :))
         Dar, recunosc..exista o frumusete aparte in tot ceea ce facem.
   Daca nu am fi frumoase atunci nici rezultatul nu ar mai fi unul pe masura.
         Frumusetea este primul dar pe care natura il ofera unei femei si tot primul pe care il cere.
   Daca nu ai grija de tine, neglijenta va lua aceasta responsabilitate.
   De aceea am luat initiativa de a-mi crea acest minunat blog, in care-ti voi povesti cum sta de fapt treaba cu aceasta "ingrijire"..mult adusa la rangul de must-have.
   Sunt multe subiecte pe acesta tema pe platforma on-line...si nu numai, dar crede-ma acest blog o sa-ti placa un pic mai mult.
         De ce?
    Pentru ca si eu sunt ca voi, am tot aceleasi probleme feminine carora trebuie sa le dau de cap..doar ca aceste mici-secrete nu le voi pastra doar pentru mine..ci ti le voi impartasi...cum ar trebui de fapt sa se intample cu orice militanta a feminitatii.
Spre exemplu..atunci cand citesti un oricare articol despre make-up..iti spune sa-ti aplici culoare x pe pleoapa mobila cu pensula y, dar nu-ti specifica si cum trebuie sa tii pensula respectiva in mana, sau care sunt miscarile pentru blending..si de ce asa si nu in alt fel...
        adevarat?
E un intreg mister acolo...iar cand nu-ti iese, nici macar e 1 sfert din ceea ce vrei..atunci o lasi balta..si esti si dezamagita...
De aceea te invit sa urmaresti articolele postate..te asigur ca-ti vor fi de un real ajutor...
Cam atat am avut de zis ..
Daca ai ceva curiozitati despre...orice te-ar interesa sa citesti..lasa-mi un mesaj. Ai in pagina un formular de contact asa ca nu te sfii..astept parerea ta.
                                      O zi splendida sa ai in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea